Książka Marketing Narracyjny
Książka wydana w serii Exclusive jest najszybciej dostępna w księgarni wysyłkowej wydawcy One Press, trafia także do sieci Merlin oraz dobrych księgarni na terenie całego kraju.
WSTĘP
Jak czytać multikody
ROZDZIAŁ I: OPOWIEDZ ALBO NIE PRZESZKADZAJ
Natłok informacji i efekt: attention crash * Syzyfowe prace marketingu i public relations * Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie * Marketing decyduje o wartości * Trzy tysiące reklam dziennie * Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej * Gdy konsumenci nie chcą słuchać * Kto opowie świat, ten nim rządzi * Zwyciężają porywające historie * Paradygmat racjonalny i narracyjny w badaniach nad komunikacją * Powrót komunikacji do korzeni * Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo * Narracje małe i wielkie * Łakniemy dobrych historii * Warunki dobrej narracji wg Giancarlo Dimaggio * 31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego
ROZDZIAŁ II: OPOWIEDZ MI O SWOJEJ FIRMIE
Podstawa: strategia wizerunkowa * Precyzja w komunikacji z otoczeniem * Jeżeli nie opowiesz swej historii, zrobią to za ciebie inni * Scenariusze dla firm * Od kanso do yohaku-no-bi * Siła narracji w biznesie * Co sprzedajecie? * Narracja Steve'a Jobsa * Sprzedaż emocji, nie produktów * Mniej informacji, więcej historii * Tajemnica sukcesu Apple'a tkwi w języku? * Porywająca walka narracji * Mity, które wciąż wygrywają * Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści * W poszukiwaniu marzeń * Co najskuteczniej działa w świecie luksusu? Narracja. Historia. * Pięć elementów dobrej narracji * Wszystkie zmysły opowieści
ROZDZIAŁ III: OPOWIEDZ MI SWOJĄ HISTORIĘ
Precyzja wyjątkowej opowieści * Narracyjne wizytówki * Życie w kilku sekundach * Opowiedzieć siebie od początku * Opowieści kształtujące los jednostki * Dekalog dobrego wizerunku * E-reputacja i pułapki sieci * Zarządzanie cyfrową tożsamością * Narzędzia budowy e-reputacji * Blogi nie budują reputacji menedżerów * Dwa lata z Twitterem * 140 znaków skutecznej opowieści * Dziesięć zasad dobrego wykorzystania Twittera * Engage or die
ROZDZIAŁ IV: OPOWIEDZ MI O SWOIM MIEŚCIE
Jak zabić opowieść
ROZDZIAŁ V: OPOWIEDZ MI O SWOIM PRZYWÓDZTWIE
Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? * Opowieść omija pośredników informacji * Media tradycyjne czeka tabletoizacja * Narracja latarnią świata 2.0 * Witajcie w postpolityce * Dobre opowieści budują frekwencję * Naucz się zarządzać swoimi wrogami * Odbiorca: low information voters * Nadawca: aktor sceny publicznej * Siła emocji * Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami * Trzy opowieści * Codzienna walka narracji * Być jak Barack Obama